Richtlijnen voor recensies van klanten

Hoe controleren en plaatsen wij recensies?

We zetten een recensie altijd online; negatief, positief en neutraal. Wij betalen niet voor recensies.

Waarom zijn er recensies over artikelen?
Recensies op URNWINKEL. zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe u een artikel heeft ervaren. Wilt u een recensie schrijven? Dat vinden wij erg fijn! Denk alstublieft aan deze voorwaarden tijdens het schrijven en dan komt uw review snel online.

Wanneer kunt u een recensie schrijven?
In de Trustpilot richtlijnen voor reviewers staat dat u een review mag achterlaten als u een recente, oprechte ervaring met een bedrijf hebt gehad. Dat kan bijvoorbeeld zijn als:

  • u iets heeft gekocht;
  • u iets heeft besteld (zelfs als de bestelling is geannuleerd!);
  • u telefonisch, via e-mail of chat contact heeft gehad;
  • u URNWINKEL. heeft bezocht;
  • u op een andere manier de producten of services van URNWINKEL. heeft gebruikt.

Welke andere voorwaarden zijn er?
Uw recensie moet gaan over:

  • uw eigen ervaring met het URNWINKEL.;
  • een ervaring die in de afgelopen twaalf maanden heeft plaatsgevonden;

Wanneer kunt u geen recensie schrijven?
U kunt geen recensie schrijven over een bedrijf:

  • waarvan u eigenaar bent of was, of iemand in uw directe familie eigenaar is;
  • waarvoor u in dienst bent of werkt;
  • dat een concurrent is.

Recensies en beoordelingen URNWINKEL.